Замовник

Сбербанк
Web-site: https://ua.sberbank.ua/

Про замовника

Development of JSC Sberbank of Russia and centralisation of its data centre infrastructure called for a significant improvement in staff and service IT infrastructure performance.

Завдання проекту

Необхідність в автоматизації процесу управління конфігураціями, стандартизація програмного забезпечення, а також використання віддаленого управління і обмежена доступність ІТ-персоналу у відділеннях стали ключовими чинниками в прийнятті фахівцями Банку рішення про впровадження в корпоративному середовищі Банку (Інтернет-сегмент) системи управління конфігураціями на базі Microsoft System Center 2012 Configuration Manager (SCCM 2012).

 

 

Критерії вибору системи

В ході реалізації проекту була розроблена архітектура рішення SCCM 2012 і реалізований такий функціонал, як установка операційних систем, надходження оновлень клієнтам (не лише оновлень Microsoft, але і оновлень третіх фірм, таких як Adobe, Hewlett – Packard), антивірусний захист Endpoint Protection, а також використання технології intel AMT vPro для адміністрування клієнтських машин.

При реалізації цього проекту використовувалася віртуалізація VMWare. Інфраструктура System Center 2012 Configuration Manager була розгорнута на двох серверах. На одному були встановлені System Center 2012 Configuration Manager і System Center Updates Publisher 2011, а другий сервер використовувався як сервер баз даних. Таке рішення дозволило реалізувати створення контрольних точок стану системи на кожному етапі встановлення і у разі потреби, повертатися до необхідного стану.

Рішення

Базова інфраструктура

Результати проекту

Завдяки зосередженню усього функціоналу з управління інфраструктурою в одному продукті, адміністратори отримали єдиний інструмент централізованого віддаленого управління – System Center 2012 Configuration Manager. Завдяки реалізації ролевої моделі відбувся гнучкий розподіл ролі адміністраторів, наділивши їх достатніми для виконання своїх завдань повноваженнями.

Інтеграція з технологією Intel AMT vPro дозволила віддалено редагувати BIOS, виконувати первинну конфігурацію системи, виконувати віддалене завантаження пошкоджених систем з використанням образу відновлення з консолі Configuration Manager. Для того, щоб зрозуміти, на скільки це зручно, слід просто уявити віддалений офіс, в якому потрібно здійснити налаштування комп’ютера. Ті завдання, які не вимагають «роботи викруткою» тепер можуть бути виконані віддалено за допомогою System Center 2012 Configuration Manager і технології Intel AMT vPro.

Цитата

В’ячеслав Моложавий, Начальник Департаменту ІТ АТ “Сбербанк Росії” :

«В результаті пілотного проекту Банку надані інструменти, які забезпечують централізоване автоматизоване управління програмно-апаратним комплексом клієнтських робочих місць, незалежно від їх територіального розміщення і без втручання в роботу користувача.

Впровадженням програми займалися співробітники Департаменту ІТ Банку спільно з компанією SI BIS. Консультантами виступали інженери компаній Intel і Microsoft.

Пілотний проект підтвердив, що в недалекій перспективі керованість персональними комп’ютерами користувачів може бути забезпечена максимально централізовано. При цьому необхідність локального втручання в роботу ПК може бути знижена до рівня, що вимагає виконання виключно монтажно-ремонтних робіт з устаткуванням. У масштабах усього Банку це дозволить скоротити витрати ІТ-персоналу, пов’язані з виїздом фахівців у відділення Банку, а також підвищити рівень ІТ-безпеки».

Дмитро Турчин, Керівник бізнес-групи Server&Tools компанії «Майкрософт Україна» :

«Проекти у великих банках – це завжди дуже високі вимоги до доступності, продуктивності, надійності і безпеки. Тому ми раді, що такі клієнти як АТ “Сбербанк Росії” довіряють продуктам Microsoft System Center 2012.

Для клієнтів партнерство з Microsoft – це максимальна гнучкість при виборі ІТ-стратегії, оскільки рішення на базі System Center дозволяє реалізувати увесь комплекс завдань ІТ-департаменту – від управління і моніторингу систем і додатків і автоматизації рутинних задач до побудови «хмар», і можливості перерозподілу ресурсів між власним ЦОД і “публічною” хмарою Windows Azure, забезпечення безпеки і управління гібридним середовищем з єдиного вікна.

Хочеться відмітити високий професіоналізм керівництва ІТ АТ “Сбербанк Росії”, завдяки чому Банк зміг значно підвищити ефективність і мобільність персоналу, і зрештою – забезпечити відчутний результат для бізнесу, а також – партнера SI BIS, що реалізував ще один складний і успішний проект».