Опис

Послуга Дистанційна технічна підтримка має на увазі підключення нашого фахівця до вaшого ĸoмпьютepy за допомогою мережі  Інтернет.

Цінність для бізнесу: Надання сервісної допомоги в мaĸcимaльнo короткий термін без простоїв бізнесу

 

Дистанційна технічна підтримка включає в себе повний супровід IT-інфраструктури та всіх її компонентів, а саме:

  • Підтримку систем зберігання даних (СЗД): налаштування та віддалене обслуговування СЗД, супровід систем резервного копіювання, супровід географічно рознесених кластерів
  • Підтримку серверного обладнання: конфігурація налаштувань серверів, моніторинг і регулярне системне адміністрування
  • Підтримку середовища віртуалізації: MS Hyper-V, VMware, Citrix, віртуалізація робочих Стіл VMware, Citrix, Microsoft
  • Підтримку мереж передачі даних: локальних (LAN), бездротових (Wi-Fi), розподілених (WAN); IP-телефонії; систем колективної роботи (Collaboration); контакт-центрів; систем відеоконференцзв’язку (ВКЗ)
  • Управління загальними файловими ресурсами: розподіл прав доступу до файлового сервера і окремих папок, моніторинг використання дискового простору і його квотування
  • Обслуговування і адміністрування робочих станцій
  • Підтримку і супровід поштових систем MS Exchange, IBM Lotus Domino і ін.
  • Адміністрування, моніторинг СУБД, резервне копіювання даних, настройка сценаріїв реплікації і продуктивності, виконання розподілених запитів і транзакцій і тд.

Для нас не важливий масштаб Вашої організації, для нас важлива працездатність Вашої IT-інфраструктури.