Опис
Послуга Дистанційна технічна підтримка має на увазі підключення нашого фахівця до вaшого ĸoмпьютepy за допомогою мережі Інтернет.
Цінність для бізнесу: Надання сервісної допомоги в мaĸcимaльнo короткий термін без простоїв бізнесу
Дистанційна технічна підтримка включає в себе повний супровід IT-інфраструктури та всіх її компонентів, а саме:
- Підтримку систем зберігання даних (СЗД): налаштування та віддалене обслуговування СЗД, супровід систем резервного копіювання, супровід географічно рознесених кластерів
- Підтримку серверного обладнання: конфігурація налаштувань серверів, моніторинг і регулярне системне адміністрування
- Підтримку середовища віртуалізації: MS Hyper-V, VMware, Citrix, віртуалізація робочих Стіл VMware, Citrix, Microsoft
- Підтримку мереж передачі даних: локальних (LAN), бездротових (Wi-Fi), розподілених (WAN); IP-телефонії; систем колективної роботи (Collaboration); контакт-центрів; систем відеоконференцзв’язку (ВКЗ)
- Управління загальними файловими ресурсами: розподіл прав доступу до файлового сервера і окремих папок, моніторинг використання дискового простору і його квотування
- Обслуговування і адміністрування робочих станцій
- Підтримку і супровід поштових систем MS Exchange, IBM Lotus Domino і ін.
- Адміністрування, моніторинг СУБД, резервне копіювання даних, настройка сценаріїв реплікації і продуктивності, виконання розподілених запитів і транзакцій і тд.
Для нас не важливий масштаб Вашої організації, для нас важлива працездатність Вашої IT-інфраструктури.