Замовник

Фармак
Web-site: https://farmak.ua/

Про замовника

ПАТ «Фармак» (англ. Farmak) – одна з найстарійшіх фармацевтичних компаний в Україні. Була засновано в 1925 году. Штаб-квартира знаходиться в Києві, Україна. «Фармак» має власний R & D-комплекс де проводити науково-технічні дослідження для виготовлення нових зразків ліків.

Завдання проекту

На певному етапі свого розвитку компанія вичерпала можливості традиційної телефонії. У зв’язку з чим керівництвом компанії «Фармак» була поставлена ​​задача побудувати сучасну, надійну і універсальну комунікаційну платформу з можливістю масштабування. При цьому, необхідно було виконати міграцію існуючих користувачів не перериваючи функціонування бізнес-процесів компанії.

Критерії вибору системи

Для вирішення головного завдання проекту був обраний програмно-апаратний комплекс Cisco Unified Communications Manager 9.Х. Він взяв на себе функції по маршрутизації всіх телефонних дзвінків всередині корпоративної мережі центрального офісу в Києві і регіональних філій в містах Харків, Шостка і Затока. Для надання інформації про доступність абонентів і можливі способи спілкування була впроваджена підсистема контролю присутності Cisco Unified Presence Server (CUPS). Також була встановлена ​​система голосової пошти Cisco Unity Connection. В якості кінцевих пристроїв для співробітників використовується широкий набір моделей IP-телефонів Cisco серій 79ХХ, 69ХХ, 78хх, 39ХХ, DX і відеотерміналів Cisco SX20.

Крім цього, було виконано перший етап побудови системи відеоконференцзв’язку (ВКЗ), покликаної скоротити часові і фінаносвие витрати на проведення нарад ТОП-менеджерів «Фармак». В ході цього етапу були впроваджені засоби зв’язку між віддаленими офісами і майданчиками. Далі за допомогою архітектури Cisco Collaboration Edge планується об’єднати під єдиним управлінням все елементи комунікації: телефонію, відеозв’язок, передачу миттєвих повідомлень, в тому числі за участю кінцевих пристроїв віддалених співробітників. Також з’явиться можливість безпечного підключення до мережі відеозв’язку партнерів компанії.

Рішення

IP-телефонія

Результати проекту

Система уніфікованих комунікацій була впроваджена між різними географічно віддаленими майданчиками компанії в чотирьох містах України. Система включає в себе IP-телефонію, сервіс обміну миттєвими повідомленнями, відеозв’язок, голосову пошту і інтерактивне мовленнєвий взаємодія (IVR). Реалізація проекту дозволила помітно підвищити ефективність роботи співробітників компанії незалежно від географічного розташування її регіональних представництв. Надалі проект передбачає додавання додаткових сервісів. На наступному етапі розвитку буде проведена глибша інтеграція відео- і аудіоінфраструктури «Фармак» з системою телеприсутності Cisco Telepresence.