Замовник

UniCredit Bank
Web-site:

Про замовника

UniCredit Bank (Україна) – Український банк з іноземними інвестиціями, до складу якого входили АКБ “Укрсоцбанк” (1990 -) і ВАТ “УніКредит Банк” (1997 – 2014 року) діє на ринку України під єдиним брендом з 2014 по 2016 роки. За розмірами активів і часткою на роздрібному ринку банк входив до десятки найбільших банків України за найбільшим іноземним капіталом і входив до міжнародної групи UniCredit. Станом на 1 січня 2014 року загальні активи банку склали 43057000000 грн.

Завдання проекту

Постачання і введення в промислову експлуатацію комплексу технічних засобів для системи Б2 і впровадження системи резервного копіювання на базі продукту IBM Tivoli Storage Manager було обумовлене:

  • виходом UniCreditBank на роздрібний ринок;
  • відкриття філій в регіонах;
  • необхідністю стандартизації парку технічних засобів;
  • збільшення числа користувачів автоматизованої банківської системи (АБС) Б2.

Проблеми і передумови проекту

Завдання модернізації ІТ-інфраструктури :

  • забезпечення сумісності і координації бізнес-процесів;
  • підтримка на високому рівні продуктивності ресурсів;уникнення проблем з нарощуванням і дублюванням апаратного забезпечення;
  • можливість стандартизації вибраних рішень.

Для вирішення цієї низки питань було необхідно впровадити відповідне потужне і відмовостійке серверне устаткування і гнучку систему управління ІТ-інфраструктурою.

Критерії вибору системи

Проект був доручений фахівцям компанії SI BIS, які розробили технічне рішення на базі серверного устаткування IBM. Це рішення повністю задовольняло вимогам по продуктивності, надійності, масштабованості, гнучкості, а також відповідало корпоративним стандартам UniCredit.

Основні вимоги до майбутньої системи були визначені розробником банківської системи Б2, компанією CS.

Насамперед було реалізовано впровадження відмовостійкої кластерної системи. Основою кластерної системи стали сервери IBM eServer pSeries p520 під управлінням операційної системи IBM AIX 5l.

Програмний пакет IBM High Availability Cluster Multiprocessing (HACMP) для AIX дозволив об’єднати в кластер до 32 серверів pSeries, а також підтримати динамічну реконфігурацію кластера, завдяки чому при зростанні об’ємів навантаження можна було підключати до кластера нові сервери в реальному часі.

Кожен з серверів виконував своє завдання. На основному сервері знаходилися системи операційного дня банку АБС Б2 і СУБД. Резервний сервер знаходився в холодному резерві (cold standby).

Для забезпечення збереження основної бази даних Банку була вибрана система зберігання IBM DS4300.

Запропоноване рішення було продумане так, щоб кластерний комплекс не мав єдиної точки відмови. Були продубльовані шляхи передачі даних між сервером і зовнішньою дисковою підсистемою, а також комутатори Fiber Channel. У разі виходу з ладу одного з комутаторів або HBA-адаптерів доступ до мережі збереження даних здійснюється через резервний елемент.

Підсистема резервного і архівного копіювання була створена на основі автозавантажувача стрічки IBM LTO Ultrium 2u Tape Autoloader 3581 – F38, накопичувач якого відповідав специфікації Ultrium 3 і підключався по інтерфейсу Fiber Channel.

 

Рішення

Модернізація IТ-інфраструктури

Результати проекту

Модернізація ІТ-інфраструктури Банку була спрямована на побудову оновленої системи управління та збереження даних на базі продукту IBM Tivoli Storage Manager.

Впровадження цієї системи забезпечило надійний захист даних організації при виникненні апаратних збоїв і інших помилок за рахунок збереження резервних та архівних копій в зовнішніх системах збереження.