Опис
Будь-яке IТ-обладнання розроблено з урахуванням обмеженості термінів його експлуатації. Термін експлуатації визначається гарантійною підтримкою виробника (warranty) і якістю його післягарантійного обслуговування (support).
Сервісне післягарантійне супроводження обладнання від компанії SI BIS включає:
- Проведення планових та профілактичних робіт відповідно до рекомендацій виробника
- Технічні консультації по телефону
- Заміну компонентів, що вийшли з ладу на справні
- Наявність виділеного інженера
- Гарантований резерв ЗІП
- Надання рекомендацій щодо проведення оновлень мікрокодів
Режими обслуговування:
Стандартне сервісний супровід «9×5»
- Режим обслуговування – 9 годин на добу, 5 днів на тиждень
- Час реагування на сервісне звернення – до 4-х годин
- Технічні консультації по телефону – з 9: 00-18: 00
- Час прибуття інженера на місце за термінових подій – до 12 годин
- Час відновлення працездатності обладнання – до 48 годин з моменту прибуття інженера
Розширене сервісне супровід «24×7»
- Режим обслуговування – 24 години на добу, 7 днів на тиждень
- Час реагування на сервісне звернення – до 2-х годин
- Технічні консультації по телефону – цілодобово
- Час прибуття інженера на місце за строковими подій – до 4 годин
Приклади реалізованих проектів:
- Підтримка апаратно-програмного забезпечення, проведення ремонтних робіт і відновлення працездатності обладнання