Опис

Будь-яке IТ-обладнання розроблено з урахуванням обмеженості термінів його експлуатації. Термін експлуатації визначається гарантійною підтримкою виробника (warranty) і якістю його післягарантійного обслуговування (support).

 

Сервісне  післягарантійне супроводження обладнання від компанії SI BIS включає:

  • Проведення планових та профілактичних робіт відповідно до рекомендацій виробника
  • Технічні консультації по телефону
  • Заміну компонентів, що вийшли з ладу на справні
  • Наявність виділеного інженера
  • Гарантований резерв ЗІП
  • Надання рекомендацій щодо проведення оновлень мікрокодів

Режими обслуговування:

Стандартне сервісний супровід «9×5»

  • Режим обслуговування – 9 годин на добу, 5 днів на тиждень
  • Час реагування на сервісне звернення – до 4-х годин
  • Технічні консультації по телефону – з 9: 00-18: 00
  • Час прибуття інженера на місце за термінових подій – до 12 годин
  • Час відновлення працездатності обладнання – до 48 годин з моменту прибуття інженера

Розширене сервісне супровід «24×7»

  • Режим обслуговування – 24 години на добу, 7 днів на тиждень
  • Час реагування на сервісне звернення – до 2-х годин
  • Технічні консультації по телефону – цілодобово
  • Час прибуття інженера на місце за строковими подій – до 4 годин

Приклади реалізованих проектів:

  • Підтримка апаратно-програмного забезпечення, проведення ремонтних робіт і відновлення працездатності обладнання