Опис

Сервісна підтримка програмних рішень предпологаяет про політику безперервної технічної підтримки програмної продукції. Цей вид обслуговування забезпечує швидкий і надійний доступ до служби технічної підтримки.

Ми пропонуємо:

  1. Сервісний супровід операційних систем (AIX, Linux, Windows і ін.)
  2. Сервісний супровід систем резервного копіювання (IBM Tivoli Storage Manager / Spectrum і ін.)
  3. Сервісний супровід систем управління базами даних (СУБД IBM DB2, Oracle та ін.)
  4. Сервісний супровід програми для інтеграції компонентів в іфнраструктуре IBM WebSphere
  5. Сервісний супровід систем електронного документообігу (СЕД IBM Lotus і ін.)
  6. Сервісний супровід рішень Service Desk \ Help Desk

Режими обслуговування:

Стандартне сервісний супровід «9×5»

  • Режим обслуговування – 9 годин на добу, 5 днів на тиждень
  • Час реагування на сервісне звернення – до 4-х годин
  • Технічні консультації по телефону – з 9: 00-18: 00
  • Час прибуття інженера на місце за термінових подій – до 12 годин
  • Час відновлення працездатності обладнання – до 48 годин з моменту прибуття інженера

Розширене сервісне супровід «24×7»

  • Режим обслуговування – 24 години на добу, 7 днів на тиждень
  • Час реагування на сервісне звернення – до 2-х годин
  • Технічні консультації по телефону – цілодобово
  • Час прибуття інженера на місце за термінових подій – до 4 годин
  • Час відновлення працездатності обладнання – до 12 годин з моменту прибуття інженера