Замовник

Смарт-Холдинг
Web-site: www.smart-holding.com

Про замовника

Смарт-Холдинг – одна з найбільших промислово-інвестиційних груп України, яка об’єднує підприємства, що поділяють спільні стратегічні цілі і принципи ведення бізнесу. Інтереси Смарт-Холдингу зосереджені в галузях, які є ключовими для економіки країни. Підприємства Смарт-Холдингу інвестують в об’єкти сфери гірничо-металургійного та нафтогазового комплексів, банківського сектора, сільського господарства, рітейлу, суднобудування і нерухомості. Як портфельного інвестора підприємства Смарт-Холдингу беруть участь і в інших бізнес-проектах.

Завдання проекту

Основним завданням, яке стояло перед фахівцями компанії SI BIS при реалізації проекту, була організація відеоконференцзв’язку на базі системи Cisco Telepresence для клієнтів Lotus Sametime.

Критерії вибору системи

Перше впровадження з інтеграції IBM Lotus Sametime і Cisco Telepresence розпочате фахівцями SI BIS саме в компанії “Смарт-холдинг”.

IBM Lotus Sametime, що входить в лінійку IBM Collaboration Solutions, спрощує розгортання середовищ уніфікованих комунікацій і покращує інтеграцію внутрішніх систем. Це ПЗ дозволяє обмінюватися повідомленнями, вести діалоги (чати), робити відео/аудіо дзвінки.

Для впровадження цього рішення необхідно було розширити можливості програмного продукту IBM Lotus відео/аудіо дзвінків, використовуючи наступні компоненти: IBM Sametime 8.5.2, LDAP directory server і DB2 server.

Для вирішення цієї задачі був потрібний sip шлюз Cisco VCS : роль полягала в організації маршрутів для дзвінків від його клієнтів до одержувачів. Усі маршрути задавались правилами Search rules, що давало можливість для пошуку і з’єднання клієнта Cisco (як одного з користувачів Зони 1) до клієнта Lotus Sametime (що знаходиться в Зоні 2).

Рис. 1. Інтеграція IBM Lotus Sametime і  Cisco Telepresence

Зона 1 і Зона 2 – зони з пошуку sip імен, які використовували для комунікації  між собою sip – trunk. Так само як і для VCS, на стороні Lotus Sametime, встановлювалися правила обробки вхідних і вихідних дзвінків. Тільки за цієї умови вдалося зв’язати ці продукти.

Описане рішення фахівці SI BIS мали змогу розгорнути як вже в існуючій інфраструктурі організації, так і в її нові сегменти.

Рішення

Відеоконференцзв’язок