Замовник

Пiреус Банк
Web-site: www.piraeusbank.ua

Завдання проекту

«Піреус Банк» планував запуск ряд нових сервісів і послуг для своїх клієнтів. В той же час, існуючі обчислювальні ресурси в якийсь момент стали обмежувати можливості Банку. В результаті, були зроблені висновки, що використання власної інфраструктури разом з інтеграцією ресурсів і сервісів сторонніх провайдерів є оптимальним шляхом розвитку інформаційної структури Банку. Проаналізувавши ряд пропозицій і власні можливості, було вирішено перенести частину обчислювальних і комунікаційних сервісів на зовнішній майданчик.

Основною метою і завданням проекту була мінімізація ризиків Банку з точки зору ІТ. Під проектом міграції малося на увазі фізичне переміщення обчислювальних потужностей основного ЦОД Банку, з дотриманням усіх норм по відмовостійкості і безпеці на майданчику провайдера.

Критерії вибору системи

Для реалізації процесу міграції потрібно було виконати ряд обов’язкових вимог, на основі яких компанія SI BIS розробила план міграції.

Однією з найважливіших вимог були жорсткі часові рамки перенесення основних серверів, їх максимальний downtime складав 4 години. Для страховки від можливих наслідків непередбачених ситуацій, технічними фахівцями SI BIS був створений резервний фонд, який розміщувався на стороні замовника і у разі аварії міг перейняти на себе обробку даних.

Для того, щоб вкластися в рамки простою сервісів, була проведена онлайн-синхронізація систем збереження. Повна синхронізація систем збереження дозволила по черзі перенести їх, звівши ризики втрати даних фактично до нуля.

Роботи по міграції проходили у декілька етапів. Найскладнішим і довгостроковим був попередній етап повторного аудиту усіх систем, сервісів і процесів.

Для кожного сервісу був повторно виписаний можливий максимальний downtime. Всього на той момент у Банку було налічено близько 65 сервісів, з урахуванням яких і був розроблений графік проекту. Був створений дуже детальний покроковий план по міграції, що значно спростило сам процес перенесення і підключення устаткування. В першу чергу на новий майданчик були перенесені некритичні сервіси, а після продовжили міграцію сервісів, що залишилися після аналізу їх роботи. Таким чином, була здійснена безпосередня міграція сервісів в три етапи.

Рішення

Рішення для сучасних ЦОД

Результати проекту

В результаті роботи компанії SI BIS, як генерального підрядника проекту по міграції обчислювальних і комунікаційних потужностей ПАТ «Піреус Банк», було забезпечено збереження даних і коректна робота усіх процесів та сервісів Банку після їх перенесення на майданчик провайдера.

Особливості проекту

To minimise service downtime, online synchronization of storage systems was performed. Full synchronization of storage systems enabled them to be migrated sequentially, which virtually eliminated data loss risks.

The migration was conducted in several stages. The preliminary stage—re-audit of all systems, services, and processes—happened to be the most difficult and time-consuming.

New maximum downtime was specified for each service. At that moment, the bank had about 65 services running in total, which were taken into consideration during the project schedule development. A very detailed step-by-step migration plan was created, which greatly simplified the hardware migration and connection process. At first, non-critical services were migrated to the new site, and after that, the remaining services were migrated after the analysis of their operation. The services were thus directly migrated in three stages.