Замовник

Фудмережа
Web-site:

Завдання проекту

У рамках цього проекту для існуючої ІТ-інфраструктури підприємства необхідно було забезпечити ефективне управління даними, контроль стану програмно-технічних засобів, погоджене функціонування програмно-технічного комплексу і так далі.

В результаті ретельного аналізу бізнес-процесів підприємства і пропонованих на ринку спеціалізованих програмних продуктів вибір був зроблений на користь ПЗ IBM Tivoli Storage Manager, як основної платформи комплексного рішення.

 

Критерії вибору системи

Основою ІТ-інфраструктури ТОВ «Квіза-Трейд» (тепер ТОВ «Фудмаркет») були RISC-сервери IBM System p, що працюють під управлінням операційної системи IBM AIX, на яких встановлена ​​ERP-система SAP і СУБД Oracle. Для розміщення основних баз даних організації інфраструктура містила зовнішні дискові системи зберігання IBM System Storage DS4700 і DS4800, а також допоміжні СГД IBM DS4200 і DS4100. Крім того, в компанії працював цілий парк х86-серверів, що забезпечують функціонування ряду приватних бізнес-додатків, а також стрічкова СГД IBM TS3310.

Згідно з проектом, було впроваджено кілька модулів ПО Tivoli, причому кожен з них відповідає за певні функції:

  • IBM Tivoli Storage Manager Extended Edition – захист інформації, а також управління зберіганням даних в розподіленому середовищі;
  • IBM Tivoli Storage Manager for ERP – резервування даних відповідно до параметрів
  • IBM Tivoli Storage Manager for Databases – організація безперервного резервування баз даних, що функціонують під управлінням СУБД Oracle;
  • IBM Tivoli Storage Manager Storage Area Networks – ефективне управління мережею;
  • IBM Tivoli Storage Manager for System Backup and Recovery – забезпечення декількох варіантів резервування інформації, в тому числі повне системне копіювання, копіювання заданої групи томів, файлової системи, окремих файлів, каталогів і логічних томів.

Завершальною стадією проекту стало випробування всієї системи фахівцями «Квіза-Трейд» за участю співробітників SI BIS. На тестових стендах були проведені випробування по відновленню всіх найважливіших ІТ-підсистем після збоїв.

Рішення

Базова інфраструктура

Результати проекту

В результаті впровадження проекту компанія «Квіза-Трейд» отримала єдину програмно-апаратну інфраструктуру для швидкого і надійного резервування і відновлення даних. Підвищилася швидкість резервного копіювання та відновлення (за рахунок передачі даних по каналах SAN), налагоджена робота з стрічкової СГД, а також спростився контроль наявності резервних копій, впорядкована технологія їх зберігання і утилізації.