Опис

ITSM (управління IT-послугами) –  система управління IT-сервісами, що включає побудову і автоматизацію процесів обслуговування користувачів, експлуатації IT-інфраструктури підприємства.

Цінность для бізнесу:

Комплекс рішень ITSM дозволяє побудувати ефективну систему контролю роботи IТ-сервісів – від проектування сервісного підходу до автоматизації ключових функцій, дозволяє визначити чіткі критерії ефективності роботи ІТ-відділу.

Впровадження даного підходу дозволяє вирішити такі завдання:

  • Підвищення якості ІТ-сервісів
  • Скорочення витрат на ІТ
  • Зниження ризиків, пов’язаних із застосуванням ІТ
  • Поліпшення координації дій різних підрозділів ІТ
  • Посилення контролю та забезпечення прозорості роботи департаменту ІТ

Компоненти:

  • Управління ІТ-активами
  • Управління апаратними активами (Hardware Asset Management)
  • Управління програмними активами (Software Asset Management)

Впровадження ITSM підвищує ефективність управління запитами, інцидентами, проблемами, ІТ-активами і конфігураціями, спрощує контроль SLA і допомагає забезпечити необхідною ІТ-підтримкою безперебійну роботу протягом критичних бізнес-процесів.

Приклади реалізованих проектів:

  • Створення та впровадження автоматизованої системи технічної підтримки на базі IBM Control Desk
  • Автоматизація IT-процесів на базі рішення Microsoft System Center Orchestrator 2012 R2

Наші партнери та статуси: