Опис
ITSM (управління IT-послугами) – система управління IT-сервісами, що включає побудову і автоматизацію процесів обслуговування користувачів, експлуатації IT-інфраструктури підприємства.
Цінность для бізнесу:
Комплекс рішень ITSM дозволяє побудувати ефективну систему контролю роботи IТ-сервісів – від проектування сервісного підходу до автоматизації ключових функцій, дозволяє визначити чіткі критерії ефективності роботи ІТ-відділу.
Впровадження даного підходу дозволяє вирішити такі завдання:
- Підвищення якості ІТ-сервісів
- Скорочення витрат на ІТ
- Зниження ризиків, пов’язаних із застосуванням ІТ
- Поліпшення координації дій різних підрозділів ІТ
- Посилення контролю та забезпечення прозорості роботи департаменту ІТ
Компоненти:
- Управління ІТ-активами
- Управління апаратними активами (Hardware Asset Management)
- Управління програмними активами (Software Asset Management)
Впровадження ITSM підвищує ефективність управління запитами, інцидентами, проблемами, ІТ-активами і конфігураціями, спрощує контроль SLA і допомагає забезпечити необхідною ІТ-підтримкою безперебійну роботу протягом критичних бізнес-процесів.
Приклади реалізованих проектів:
- Створення та впровадження автоматизованої системи технічної підтримки на базі IBM Control Desk
- Автоматизація IT-процесів на базі рішення Microsoft System Center Orchestrator 2012 R2
Наші партнери та статуси: