Замовник
Карлсберг УкраїнаWeb-site: https://carlsbergukraine.com
Завдання проекту
Метою пілотного проекту у ВАТ “Карлсберг Україна” був пошук і тестування рішення, яке стало б заміною застарілої системи HP OpenView Service Desk 4.5. В якості тестової платформи вибрано рішення Microsoft System Center Service Manager 2012.
Критерії вибору системи
Microsoft System Center Service Manager 2012 надає інтегровану платформу для автоматизації і адаптації провідних практик з управління ІТ-службами згідно вимог вашої організації.
В ході проекту основними завданнями були:
- проведення міграції (перенесення) даних з HP OpenView Service Desk 4.5 на MS System Center 2012 Service Manager;
- організація двосторонньої інтеграції систем HP OpenView Service Desk 4.5 і MS System Center 2012 Service Manager з метою запобігання дублювання введення даних.
У рамках пілотного проекту для ВАТ “Карлсберг Україна” технічними фахівцями компанії SI BIS виконані наступні роботи:
- експорт даних з існуючої системи HP OpenView Service Desk 4.5 з пов’язаними інцидентами, робочими завданнями, конфігураційними елементами, запитами на зміни;
- імпорт підготовлених даних з HP OpenView Service Desk 4.5 в SCSM 2012;
- налаштування двосторонньої синхронізації MS SCSM 2012 і HP OpenView Service Desk 4.5 через MS SC Orchestrator 2012.
Архітектура інтеграції представлена на малюнку.
Рішення
ITSM. Автоматизація ІТ-процесівПродукти
Microsoft System Center Service Manager 2012
Результати проекту
В результаті реалізації пілотного проекту фахівці ВАТ “Карлсберг Україна” протестували можливість переходу з системи HP OpenView Service Desk 4.5 на платформу Microsoft System Center Service Manager 2012 і оцінили усі переваги альтернативної системи технічної підтримки користувачів.