Опис

Чат-бот – це програма, яка використовує шаблони «спілкування» для імітації розмови з людиною з метою вирішення різних завдань на платформі месенджерів. Чат-боти автоматизують деякі завдання, працюючи за заданим алгоритмом, контрольованому за допомогою HTTPS-запитів до API програми лояльності. Ці віртуальні помічники здатні замінити безлічі служб, наприклад, колл-центри та центри технічного обслуговування клієнтів, що дозволяє оптимізувати витрати компаній на ведення бізнесу та залучити нових клієнтів.

Переваги чат-ботів:

  • Простий доступ до інформації
  • Зручний інтерфейс
  • Мале споживання трафіку та висока швидкість відповіді
  • Швидко справляються з обчислювальними операціями, видаючи оптимальне рішення
  • Відсутність необхідності щось завантажувати та встановлювати
  • Робота на всіх платформах, де є месенджери
  • Можливість роботи в групових чатах

Цінність для бізнесу від використання чат-ботів:

  • Можливість залишатися 24/7 на зв’язку з клієнтом при наявності великої клієнтської бази
  • Кастомізація бізнесу під кожного клієнта
  • Зниження операційних витрат за рахунок автоматизації повсякденної діяльності
  • Підвищення ефективності власних співробітників за рахунок впровадження чат-ботів у внутрішні процеси компанії